Vragen en contact

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

  • Ik krijg een foutmelding bij het ontwerpen, waarom lukt dit niet?
    Als het ontwerpen niet werkt of het lukt u niet uw afbeelding te uploaden of uw ontwerp te bestellen kunt u de volgende zaken nalopen: Voldoet uw browser aan de systeemvereisten? Is uw afbeelding van jpg, gif of png formaat en niet groter dan 5MB? U kunt proberen de afbeelding op uw computer te verkleinen of om te zetten naar een ander formaat. Is uw internetverbinding snel genoeg en stabiel? Neem indien nodig dichterbij uw router (wifikastje) plaats als u twijfelt. Als u problemen ondervindt bij het uploaden van een foto of bij het opslaan van uw ontwerp, leeg dan de cache van uw browser, verwijder cookies en herstart uw browser.
  • Krijg ik garantie op mijn bestelling?
    Mocht de bedrukking op uw product niet kloppen of mochten er beschadigingen zijn, neem dan contact met ons op onder vermelding van uw ordernummer. Het is niet mogelijk een op maat gemaakt product te ruilen of retourneren. Het gaat namelijk om een product wat speciaal voor u ontworpen en gemaakt is. Wij zullen wel altijd met u samen zoeken naar een correcte oplossing.
  • Hoe kan ik mijn eigen gepersonaliseerde product maken?

    Dat is heel erg makkelijk! Het ontwerpproces bestaat namelijk uit 3 eenvoudige stappen. Je kunt iedere foto, logo of tekst gebruiken voor je ontwerp.
    1) Kies het product, 2) Upload een afbeelding en 3) Afrekenen. Als je even geen inspiratie hebt, kun je ook gebruik maken van onze ontwerpsjablonen. Niemand verdient een saai telefoonhoesje!

  • Kan ik kiezen voor een afbeelding op een transparante achtergrond?

    Ja, dat is mogelijk en bevelen wij dan ook aan! Onze Customizer ondersteunt PNG-afbeeldingen met een transparante achtergrond.

  • Zijn er verschillende bestandsformaten die ik kan uploaden en kan ik ook zelf een bestand maken?

    In onze Customizer kun je de volgende afbeeldingen uploaden: JPG, PNG en stilstaande GIF afbeeldingen. Het bestand mag maximaal 6 MB groot zijn. Hoe hoger de resolutie is van de afbeelding die je uploadt, hoe beter het eindresultaat zal worden.
    Je kunt je ontwerp ook van tevoren zelf ontwerpen in een programma als Adobe Photoshop of gratis in een tool als Pixlr. Het bestand dat je gaat opslaan, moet een van de genoemde bestandsformaten zijn. Vervolgens kun je je afbeelding uploaden in onze Customizer. Houd bij het ontwerpen wel altijd rekening met een snijmarge van 3mm aan alle zijkanten en ook rondom de camera.

  • Kan ik afbeeldingen van het internet gebruiken?

    Zolang de afbeelding beschikt over het juiste formaat (JPG, PNG of GIF), kun je iedere afbeelding kiezen. Houdt er wel rekening mee dat afbeeldingen van internet, en met name van social media-sites als Facebook, vaak beschikken over een lage resolutie. Aan te raden is dus om te kijken of de afbeelding van internet in een dusdanige resolutie is, dat jij tevreden zult zijn met je eindresultaat. Zorg er bovendien voor dat wanneer je gebruik maakt van een afbeelding van het internet, dat je geen inbreuk maakt op de handelsmerken van auteursrechten of eigendomsrechten. Ben je hier niet helemaal zeker van? Je kunt het altijd navragen bij de fotograaf.

  • Kan ik ook logo’s gebruiken?

    Wanneer het logo een JPG, PNG of (stilstaande) GIF bestandsformaat is, kun je deze gewoon gebruiken. Het is belangrijk om de auteursrechten en handelsmerkrechten te controleren bij het uploaden van een logo in onze Customizer. Het logo moet van jouw zijn of je moet de toestemming hebben om het logo te gebruiken. Weet je niet zeker of jij de eigenaar bent van het logo / handelsmerk?

Meer...

  • Voor welke betalingsmogelijkheden kan ik kiezen?

    Het is bij ons mogelijk om te betalen met de meeste betaalmethoden. Betaalmethoden die bij ons beschikbaar zijn: iDeal (only NL), Bancontact card (only BE), Paypal, Online overschrijving (only BE), Mastercard, Visa, American Express en Klarna (+€0.75, only NL). Alle doorverwijzingen vanaf onze website zijn beveiligd met een SSL-codering, op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat jij een veilige online winkelervaring hebt.

  • Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

    Je kunt je kortingscode invulling in het afrekenscherm onder “kortingscodes”. Iedere kortingscode kan maar één keer worden gebruikt.

  • Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

    Levertijd = productietijd + verzendtijd

    De levertijd is de productietijd samen met de verzendtijd. Bestel je meerdere artikelen met ieder een andere productietijd? Dan worden alle artikelen verzonden op het moment dat je bestelling compleet is.

    De productietijd van een artikel is te vinden op de pagina van het artikel.

    Levertijd:

    Standard (geen track&trace): 4-5 werkdagen (€0.00)
    Ophaalpunt UPS: voglende werkdagen ophalen bij Accespoint (€3.95)
    Track&trace GLS: voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis (€4.95)
    SuperSnel: op werkdagen en zondag voor 23:59 uur besteld- volgende werkdag in huis (€5.95)

     

  • Past mijn bestelling door de brievenbus?

    In de meeste gevallen moet je tekenen voor het ontvangst van je bestelling. Zorg ervoor dat jij of iemand anders beschikbaar is om de bestelling in ontvangst te nemen. Als het afleveradres geen toegankelijke brievenbus heeft, maak dan gebruik van een alternatief adres. Als je pakket aan ons wordt geretourneerd, dan brengen we de kosten voor het terugzenden van de bestelling bij jou in rekening.

  • Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

    In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

  • Feestdagen

    Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

    2 april - Tweede Paasdag
    27 april - Koningsdag
    10 mei - Hemelvaartsdag
    20 mei - Pinksteren
    25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag

  • Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik mijn product retourneer?

    Omdat het gepersonaliseerde producten zijn, kunnen wij het geld van je bestelling niet terugstorten. Het product is namelijk persoonlijk voor jou gemaakt.

  • Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

    Raadpleeg ons privacybeleid als je graag meer informatie zou willen hebben over hoe GoCustomized BV. omgaat met jouw persoonlijke informatie: https://www.gocustomized.nl/privacy_policy/

  • Wat zijn de algemene voorwaarden?

    De algemene voorwaarden zijn hier te vinden: https://www.gocustomized.nl/algemene-voorwaarden/

  • Hoe kan ik contact opnemen?

    De meest eenvoudige manier voor jou om met ons contact op te nemen is via support@gocustomized.nl. Je krijgt binnen 24 uur antwoord, maar in de meeste gevallen ontvang je al binnen enkele uren een antwoord van ons support team. Wij antwoorden op je bericht gedurende werktijden van Maandag tot en met Vrijdag. Het is mogelijk dat een reactie van ons terecht is gekomen in je spam map, controleer deze map dan ook altijd.

Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!