Hoe kunnen wij u helpen?

Populaire onderwerpen: verzending, retour, betaling

FAQs

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een verzendmethode met een trackinglink gekozen hebt, ontvang je de link om je bestelling te volgen via e-mail. Je vindt deze link in de verzendbevestiging die je van ons hebt gekregen. Als je erop klikt, word je doorgestuurd naar de webpagina van de vervoerder die je gekozen hebt.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW
  • Premium (Bpost)€ 4,92
  • Tracked (Bpost)€ 3,26
  • Standaard (Bpost)€ 0,00

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
5 April - Goede vrijdag
27 April - Koningsdag
13 Mei - Hemelvaart
24 Mei - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag