Operations manager @ GoCustomized BV

Dit wil je vast van ons weten!
GoCustomized BV is een jonge e-commerce specialist met verschillende innovatieve webshops. Vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam richten we ons op de markt voor unieke en originele gepersonaliseerde producten. We zijn specialist op het gebied van personaliseren van gadgets door middel van bijv. iPhone cases en iPad covers met foto’s en logo’s. Na een vliegende start in Nederland in 2012 zijn we hard op weg om een top-3 speler in Europa te worden met activiteiten in 7 verschillende Europese landen waaronder Duitsland, Frankrijk, Engeland en Zweden.
Onze kracht zit in Online marketing en automatisering van werk- en orderprocessen . Vanwege de recente groei van onze shops zijn wij op zoek naar een Operations Manager voor 5 dagen per week in Amsterdam.

Lijk dit je wat?
Met een productcatalogus van ruim 1000 te personaliseren producten en verzendingen in 7 landen naar tienduizenden consumenten is een strakke organisatie, opvolging en planning van groot belang. Wij zijn daarom met spoed op zoek naar een operations manager die al deze processen kan identificeren, vormgeven, monitoren en opvolgen. Hierbij is zowel een hands-on (operationele) houding als een helikopter view een vereiste. Je werkt in een dynamische omgeving met jonge collega’s en iedere dag weer nieuwe producten en bijbehorende uitdagingen en procesverbeteringen. De Operations manager weet als geen ander wat er speelt binnen de organisatie en is een spin in het web tussen marketing, klantenservice, leveranciers en management. De Operations manager rapporteert rechtstreeks aan het Management Team.

Dit doe je in een gemiddelde werkweek:
- Het in kaart brengen, monitoren en verbeteren van verschillende workflow processen, onder andere Customer service, ordermanagement en productmanagement.
- Aansturen en uitbreiden van internationaal support-team met een duidelijke toekomstvisie.
- Dagelijks operationeel aanspreekpunt voor marketing, support medewerkers en leveranciers.
- Je zorgt voor goede procesbeschrijvingen, werkinstructies en de implementatie daarvan.
- Ondersteunen bij productontwikkeling met onder andere productcreatie en opvolging.
- Het opvolgen van dagelijkse orderflow en eventuele onvolkomenheden hierin.

Maar genoeg over ons, nu over jou:
- HBO denk- en werkniveau met 2-5 jaar werkervaring in een dynamische omgeving.
- Ervaring in e-commerce branche en/of customer service (management).
- Hands on mentaliteit, proactieve houding en gericht op procesverbetering.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en je kunt je goed redden in het Engels: zowel spreken als schrijven. Goede beheersing van Duits en/of Frans is een pré.
- Je kunt werken met Word, Excel, PowerPoint.
- Je bent zeer precies, hebt een stevige persoonlijkheid en senioriteit, bent ondernemend en je kan als geen ander multi-tasken.
- Je hebt humor en kan soepel met veel verschillende mensen en culturen omgaan.
- Je bent bestand tegen een continue veranderende en behoorlijk hectische werkomgeving.

We geven bonuspunten voor:
- Ervaring met het opzetten van een internationaal support team (mail, chat, telefoon en social media)
- Gedachten kunnen lezen van onze klanten.

Wat hebben wij te beiden?
Een uitdagende job in het centrum van Amsterdam in een inspirerende omgeving. De kans om jouw bijdrage te leveren en mee te ontwikkelen met een snelgroeiend e-commerce bedrijf met leuke collega’s en ruimte voor gezelligheid. Een marktconform salaris afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring.

You're the (wo)man?
Stuur je cv en een korte motivatie naar Michiel van de Plassche, directeur GoCustomized BV (michiel.vandeplassche@gocustomized.com). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.