UNIEKE HOESJES EN COVERS OP MAAT

GoCustomized.be is dé specialist in originele gsm hoesjes die je ook zelf kunt ontwerpen.

Snelle, gratis verzending

Voor 15 uur besteld, zelfde werkdag verstuurd. Track & traceverzending mogelijk. 2 werkdagen levertijd.

Veilig en snel betalen

Wij accepteren Bancontact Mr Cash, Paypal, Creditcard en Direct e-banking.

Klantbeoordeling :



Tips om gewicht te verliezen voor de zomer!

De zomer is begonnen en jij hebt misschien nog nog niet jouw gewenste beach body. Wij hebben een lijstje gemaakt met tips die je kunnen helpen om nog wat gewicht te verliezen voordat je gaat genieten van zon, zee en strand. Blijf lezen en bereid je voor!

 

weight title

Een gezonde ziel heeft een gezond lichaam

Volg deze drie tips en lees verder hoe je jouw zomer kunt beginnen in een strakker lichaam!

  1. Less is not always more

Het is niet altijd dat hoe minder je eet, hoe minder je groeit. Alle lichamen werken anders. Normaal gesproken eten wij 3 maaltijden op een dag – ontbijt, lunch en avondeten. Echter, de aangeraden hoeveelheid maaltijden per dag is 5 – 6 (kleinere porties, natuurlijk). Waarom? Omdat als je 3 keer per dag eet, je naar alle waarschijnlijkheid sneller hongerig wordt en snacks gaat eten, die dus minder gezond zijn. Dus, eet kleinere maar gezondere hoeveelheden en ga joggen. Dit is de oplossing op gewicht te verliezen!

  1. Koud water

Drink zoveel mogelijk. Probeer ongeveer 2 liter water per dag te drinken. Koud water verhoogt je metabolisme, zodat jouw lichaam sneller het voedsel opneemt. Als je wat mint blaadjes en wat citroen aan het water toe voegt, zal je je ook niet zo hongerig meer voelen.

  1. Koolhydraten zijn jouw vrienden.

Je hebt waarschijnlijk wel duizend keer gehoord dat het compleet schrappen van koolhydraten het beste werkt als je af wilt vallen. Dit is zowel waar als niet waar. Het is belangrijk dat je voedsel kiest met de juiste hoeveelheid koolhydraten. Geloof het of niet, ze zitten ook in groene bonen, spinazie, broccoli, sla en zelfs artisjokken. Probeer koolhydraten in pasta, rijst of brood te verminderen. Je zult je fit voelen door deze groentes, zonder dat er te veel vet ophoopt in jouw lichaam.

 

 

Hoe je er voor zorgt dat je jouw nieuwe gewicht behoudt

Sporten is nodig om je fit te blijven voelen en om te zorgen dat je niet jouw net verloren gewicht weer aankomt. Je kunt een abonnement nemen bij de sportschool, gaan hardlopen of gaan zwemmen om zeker te weten dat je deze kilo's er niet weer bij komen. Echter, vergeet niet om  je telefoon mee te nemen! Het luisteren naar harde muziek kan je motiveren om nog beter je best te doen of langer door te gaan, omdat je het meer naar je zin hebt. Daarnaast kun je ook een motivatie quote op jouw persoonlijke telefoonhoesje laten afdrukken om je aan jouw doel te herinneren.

weight phone case

 

Soms helpt diëten niet, dus forceer het niet. Maar je kunt altijd proberen wat je eet een beetje te veranderen. Gebalanceerde maaltijden zijn belangrijk voor het behouden van een gezond gewicht. Daarnaast zijn er ook verschillende apps die jou kunnen helpen een gezonde maaltijd samen te stellen. Probeer bijvoorbeeld eens Lifesum, een app waar je alle nodig informatie over producten kunt vinden, ook kan Lifesum een dieet voor jou samen stellen. Je kunt jouw levensstijl en hoeveel je af wilt vallen invoeren. Dan laat de app zien hoeveel calorieën je per dag zult moeten eten om jouw doel te bereiken. De app is beschikbaar voor zowel Android als iOS!

 

gewicht Lifesum Afbeelding van Imore.com

Heb jij deze tips al eens geprobeerd? Laat het ons weten in een reactie!

Geef een reactie
Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!