Snelle, gratis verzending

Voor 15 uur besteld, zelfde werkdag verstuurd. Track & traceverzending mogelijk. 2 werkdagen levertijd.

Veilig en snel betalen

Wij accepteren Bancontact Mr Cash, Paypal, Creditcard en Direct e-banking.

Klantbeoordeling :

Review: Amazon Kindle

Er zijn al een aantal maanden verstreken, sinds Amazon de nieuwste versie van zijn Kindle heeft uitgebracht. In 2007 werd de eerste eReader uitgebracht, en sinds dien is deze niet meer weg te denken. Het idee er achter is super handig. Je hoeft nu niet meer een scala aan verschillende boeken mee te nemen! Dat bespaart ons een hoop rugpijn. Amazon heeft de nieuwe Kindle versie uitgebracht in juli 2016. Vandaag lees je hoe deze ons bevalt!

Kindle Afbeelding van Amazon.fr

Amazon Kindle 2016

Laten we beginnen met een beetje uitleg over dit elektronische boek. Op de Kindle kun je duizenden boeken downloaden vanaf internet, zodat je toegang hebt tot de leukste literatuur, zelfs als je offline bent! Dit is bijvoorbeeld erg handig als je vaak onderweg bent met het OV. Als je verbinding maakt met Wifi, dan kun je eenvoudig nieuwe boeken erop zetten. Natuurlijk kan dit ook via de computer. Het ligt eraan wat jouw voorkeur heeft!

kindle Afbeelding van Liseuses.net

De laatste versie van de Amazon Kindle is te koop voor maar €69,99! De versie uit 2016 is dunner en dus lichter, zodat jij zonder moeite uren lang kunt lezen! Het apparaat heeft een touchscreen en een batterij die een paar weken mee gaat! Daarnaast kun je het geheugen uitbreiden, zodat jij nog meer boeken met je mee kunt nemen!

Kindle Afbeelding van Amazon.com

Wat daarnaast erg handig is, is dat de Kindle een anti-reflectie scherm heeft. Dit scherm zorgt ervoor dat jij makkelijk in het zonlicht kunt lezen. De Kindle Paperwhite had een ingebouwd lichtje, maar helaas heeft de nieuwe versie dit niet. Dat kun je ook niet verwachten voor zo'n lage prijs. Gelukkig kunnen we altijd nog ons bedlampje aanzetten, als we echt niet kunnen wachten met het volgende hoofdstuk lezen!

kindle Afbeelding van Amazon.fr

Je hebt zelfs de keus tussen een witte of een zwarte Kindle!
Wat vind jij er van? Vind jij eBooks handig of heb je liever een papieren boek in je handen? Laat het ons weten in een reactie!