UNIEKE HOESJES EN COVERS OP MAAT

GoCustomized.be is dé specialist in originele gsm hoesjes die je ook zelf kunt ontwerpen.

Snelle, gratis verzending

Voor 15 uur besteld, zelfde werkdag verstuurd. Track & traceverzending mogelijk. 2 werkdagen levertijd.

Veilig en snel betalen

Wij accepteren Bancontact Mr Cash, Paypal, Creditcard en Direct e-banking.

Klantbeoordeling :



Facebook update: een persoonlijke nieuwsfeed

De nieuwsfeed van Facebook wordt nog persoonlijker!

De nieuwsfeed is een van die dingen waar Facebook niet veel aan verandert. De nieuwsfeed is namelijk een van de belangrijkste kenmerken van Facebook. Om die reden zijn zij zeer voorzichtig met zulke updates. De laatste update van zo'n formaat waren de extra mogelijkheden van de like button. Hierbij is het mogelijk om een bericht leuk te vinden met een emoji.

Facebook nieuwsfeed Bron: Pulseheadlines

Maak je Facebook feed persoonlijk

Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwe Facebook update. In de toekomst zal de nieuwsfeed worden onderverdeeld in verschillende categorieën. Bijvoorbeeld, gebruikers kunnen er voor kiezen om alleen berichten te zien uit een bepaalde categorie. Er zullen dan ook vele verschillende categorieën zijn zoals politiek, reizen, eten, muziek, films etc. Mocht iemand iets zelf willen posten dan kunnen zij waarschijnlijk de bijbehorende categorie kiezen. Facebook kennende kunnen we er misschien al wel vanuit gaan dat zij aan de hand van de inhoud van het bericht de categorie kunnen herkennen. Op deze manier kunnen zij voorkomen dat eventuele spam berichten worden geplaatst. Deze functie is al beschikbaar voor sommige Facebook gebruikers zodat zij het kunnen testen.

Facebook nieuwsfeed bron: thenextweb

Wat zijn de voor-of nadelen van de nieuwsfeed?

Door deze update heeft iedereen de mogelijkheid om te kiezen wat zij willen zien in de nieuwsfeed. Door de nieuwsfeed onder te verdelen in verschillende categorieën wordt iedereen aangemoedigd om berichten te plaatsen in de bijbehorende categorie. Daardoor krijgt Facebook een veel overzichtelijker nieuwsfeed. Wat fijn is voor mensen die niet alles willen lezen, maar slechts wat hen interesseert. Echter, het heeft zo ook zijn nadelen. Deze update verschaft Facebook weer een stukje meer informatie over hun gebruikers. Daardoor kunnen zij bijvoorbeeld de advertenties beter afstemmen. Uiteindelijk levert dat het Amerikaanse bedrijf weer meer geld op. Privacy is dan ook een onderwerp waar menigeen nooit over uitgesproken raakt, daar lijkt deze update zeker medeverantwoordelijk voor.

Hoe denk jij over de nieuwste Facebook update? Is het een privacy schending of vind je het juist heel gemakkelijk? Laat het ons weten in een reactie!

Geef een reactie
Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!