Blog

De Beste Hardloop Apps

Als je iets wilt, dan moet je er voor werken.  Als je maar 10% van jezelf geeft, verwacht dan niet dat je 100% resultaat krijgt. Dit geldt voor alles in het leven. Als je geen energie wilt stoppen in gezond leven, werk, studeren, relaties of sport, dan zul je ook weinig succes hebben op die vlakken. Vandaag laten we je de beste hardloop apps zien, zodat jij het meeste kunt halen uit jouw hardloop sessies!

de beste hardloop apps Afbeelding van Askmen.com

De beste hardloop apps

1. iSmoothRun - $4.99 - iOS

Deze app is het meest geschikt voor HIIT (High intensity interval training). Geef 100% inspanning bij korte oefeningen, gevolgd door periodes van rust en herstel. iSmoothRun heeft de optie om intervallen in te stellen dat jou tot het uiterste laat gaan. Ook geeft de app je update over de weer wat jouw resultaat kan beïnvloeden, zoals temperatuur en vochtigheid.

de beste hardloop apps Afbeelding van Strava.com

2. Strava - Gratis - Android & iOS

Als jij houdt van teamwork, dan is deze app wat voor jou! Doordat deze app samen kan werken met verschillende GPS systems, zoals Timex, Garmin, etc., kun je jouw rondjes delen met je vrienden. Ook laat de app je weten wanneer er hardloopwedstrijden in de buurt zijn en geeft hij nieuwe routes aan voor als je in het buitenland bent. Je hoeft in ieder geval nooit meer alleen te lopen!

de beste hardloop apps Afbeelding van Mapmyrun.com

3. RunKeeper - Gratis - Android & iOS

Zonder een lekker muziekje op de achtergrond is het moeilijk om hard te lopen. RunKeeper heeft een super coole feature die ervoor kan zorgen dat jouw ritme wordt gesynchroniseerd met de beste playlist. De DJ van deze applicatie analyseert de muziek die jij op je telefoon hebt staan en ziet de stijl en het tempo van deze nummers. Daarna zoekt hij de meeste geschikte nummer voor jou om te hardlopen!

De beste hardloop apps Afbeelding van Nike.com

Dieet & Herstel

Sporten, voeding en slaap horen allemaal bij elkaar. Het is erg belangrijk om een perfect balans te creëren tussen deze drie. Het gerucht gaat dat voor optimaal resultaat er 60% diëten moet zijn, 20% sporten en 20% slapen. Naar mijn mening is iedereen uniek en zul je zelf uit moeten vinden wat voor jou het beste werkt. Zorg er wel voor dat je voeding gevarieerd genoeg is met genoeg eiwit, vezels en vitaminen. Eiwit kun je vinden in ei, vis & kip. Vergeet daarnaast niet om genoeg water te drinken! Het is belangrijk dat je ongeveer 7 tot 9 uur per nacht slaapt, zodat de spieren goed kunnen herstellen. Als je niet genoeg slaapt, dan zul je je moe voelen en zul je minder energie hebben, waardoor het moeilijk is om je te focussen tijdens de trainingen.

 

De beste hardloop apps Afbeelding van Evolvor.com

Telefoonhoesjes voor het sporten

Bij GoCustomized zorgen wij ervoor dat jouw telefoon in stijl is beschermt als je gaat sporten. Je kunt je eigen telefoonhoesje maken met een inspirerende quotes, zoals die hieronder!

De beste hardloop apps

 

Als je je doelen echt wilt bereiken, dan is het belangrijk dat je je hoofd er naar zet. Door positieve gedachtes te hebben kun je al de helft bereiken.

Houd jij van sporten? Wat vond je van de beste hardloop apps? Laat het ons weten in een reactie!

Geef een reactie
Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!